.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمزمه اعتمادملی 5 شنبه


نگراني خانواده خانجاني
يکي از نزديکان خانواده جهانبخش خانجاني، سخنگوي سابق وزارت كشور و عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي گفت که وي در تماس تلفني از زندان گفته است: «به داد من برسيد.» خانواده خانجاني روز دوشنبه براي اولين‌بار پس از دستگيري وي ملاقاتي در زندان اوين با او داشتند که حدودا ۲۰ دقيقه طول کشيد. در اين ديدار خانجاني که بسيار ضعيف و لاغر به نظر مي‌رسيد، هنگام صحبت کردن کاملا لرزش داشت. او در طول مدت ملاقات به‌دليل حضور دو نگهبان، به‌جز احوالپرسي به موضوع ديگري اشاره نکرد؛ به‌گفته يکي از اعضاي خانواده وي خانجاني که از مجروحان جنگ به‌شمار مي‌رود بايد تحت نظر پزشک باشد و فشارهاي زندان براي سلامتي وي بسيار خطرناک است. خواهر خانجاني در نامه‌اي به روزنامه اعتمادملي درباره برادرش چنين نوشه است: «بر تو چه مي‌گذرد اين روزها بر ما كه سخت و سنگين است جاي خالي وجود پرتلاش و خستگي‌ناپذيرت... آيا آنها از جانبازي تو و مشكلات جسمي و روحي به يادگار مانده از آن روزهاي سخت چيزي مي‌دانند... مگر تو همان بسيجي مبارزي نيستي كه در طول دفاع مقدس از همه آسايش و خوشي‌هايت گذشتي؟ يادم مي‌آيد وقتي در كنكور با معدل بسيار خوب در رشته پزشكي قبول شده بودي، تحصيلاتت را كنار گذاشتي و براي دفاع از كيان ملك و دين به جبهه‌هاي جنگ رفتي و از هيچ مشكلي واهمه و ترسي نداشتي... به يقين اين خون همرزمانت در 8 سال دفاع مقدس تو را به چنين تلاشي واداشت.به اميد روزي كه زودتر تو و همه آزادانديشان ايران زمين از بند رها شوند.»

ملاقات با مازيار بهاري
مازيار بهاري خبرنگار مجله نيوزويك در ايران و مستند ساز پس از 52 روز بازداشت، ديروز صبح بيش از نيم ساعت با مادر و همسر خواهرش در زندان اوين ملاقات كرد. صالح نيكبخت وكيل معرفي شده از طرف خانواده بهاري ضمن اعلام مطلب فوق گفت:«مازيار بهاري در 31 خرداد ماه جاري دستگير شد ولي تا ديروز نتوانسته بود با خانواده خود ملاقات كند. اما به دنبال مذاكره تلفني هفته گذشته مادر و اينجانب با يكي از مسوولان و نيز درخواست از دادستان تهران و دستور او براي انجام ملاقات، مادر بهاري توانست روز چهارشنبه با فرزندش ملاقات كند. مادر مازيار بهاري حال فرزندش را مساعد توصيف كرده و گفته او روحيه خوبي دارد. بهاري گفته تحقيقات هنوز از او ادامه دارد.» نيكبخت افزود:من هنوز نتوانسته‌ام با بهاري ملاقات كنم و پرونده او را مطالعه كنم. اين وكيل دادگستري گفت: موكلانم صفايي فراهاني، امين‌زاده، بهزاد نبوي، عبدالله رمضان‌زاده و محسن ميردامادي نتوانسته‌اند با خانواده‌هايشان ملاقات كنند و حسب اظهار مقام قضايي تحقيقات از آنها هنوز ادامه دارد.

تغيير و تحولات در قوه‌قضائيه
با نزديک شدن به موعد نهايي تغيير و تحولات در قوه‌قضائيه، به تدريج گزينه‌هاي اصلي مناصب مختلف اين قوه مشخص مي‌شوند. به گزارش «الف»، در دوران رياست جديد قوه‌قضائيه، محمدجواد منتظري معاون اول رئيس قوه خواهد بود. مشاورت رئيس قوه و معاونت اول دادستان كل كشور از سوابق گزينه اصلي معاونت اولي جديد قوه است.از حجت‌الاسلام نكونام، نماينده مردم گلپايگان در مجلس شوراي اسلامي به عنوان گزينه معاون اولي قوه‌قضائيه نام برده مي‌شد که وي ترجيح داد به خدمت در مجلس ادامه دهد.از سوي ديگر، سيدمرتضي بختياري به عنوان گزينه اصلي معاونت اداري مالي قوه‌قضائيه مطرح است. وي رياست سابق سازمان زندان‌ها و استانداري اصفهان را در سوابق خود دارد.

گزارشي از روابط جنسي جوانان
يک بررسي در سازمان ملي جوانان نشان مي‌دهد که 55 درصد جوانان با جنس مخالف خود ارتباط دارند. به گزارش سايت «جهان» در اين پژوهش 7 هزار نفري از دختران و پسران مجرد 15 تا 29 ساله که به روش تصادفي انتخاب شده آمده است:30 درصد افراد نمونه فقط رابطه دوستي را انگيزه خود از برقراري رابطه دانسته‌اند. حدود 34 درصد انتخاب همسر و 14 درصد نيز رابطه جنسي را دليل دوستي برشمردند. 43درصد دختراني که رابطه داشته‌اند بيان کردند که تنها با يک نفر رابطه دوستي داشته‌اند و 57 درصد با بيش از يک نفر دوست بودند.اين نسبت‌ها براي پسران 24 و 76 درصد است. 24 درصد از کساني که با جنس مخالف ارتباط داشته‌اند بيان کرده‌اند که رابطه آنان به آميزش جنسي منجر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.